Zajímá Vás technické zabezpečení Nástěnky?

Zde popisujeme některé aspekty toho, jak Nástěnka funguje a proč si myslíme, že je skvělá.

A jestli jsou tyto informace pro Vás příliš odborné, nebojte se nám napsat.

1. Úvodní konzultace

Zjištění očekávání 

Prvním krokem každé úvodní konzultace je zjištění Vašich očekávání. Je důležité ujasnit si, k čemu má Nástěnka sloužit. Musíme mít navzájem jasno, jaké reporty nebo výkazy ke své práci potřebujete. Samozřejmě Vás navedeme a pomůžeme Vám vybrat vhodná řešení. Využijeme zkušeností, které máme z dřívějších implementací a představíme Vám možnosti, které Firemní nástěnka skrývá.

Analýza datových zdrojů 

Než se pustíme do práce, musíme pečlivě zjistit z jakých datových zdrojů budeme data čerpat. Určitě nás zajímá, jaký informační systém používáte. Možná bude nezbytný kontakt s dodavatelem Vašeho informačního systému. Také zjistíme, jestli využíváte další datové zdroje nebo volně dostupné databáze.
konzultace

2. Propojení se systémem

monitor3

Spuštění aplikací na serveru 

Pro začátek všech prací na Nástěnce spustíme patřičné serverové aplikace a služby, které bude Vaše instalace Nástěnky využívat. Vše probíhá na našem vlastním řešení, které je zároveň naším know-how.

Navázání spojení s databázemi 

Podle dřívější analýzy datových zdrojů se napojíme na patřičná data. Bude se jednat o přístup a napojení do Vašeho informačního systému a případné další databáze, které pro své výkazy a reporty využíváte a nebo nově začnete využívat.

Zabezpečení připojení 

Na data ve Firemní nástěnce si dáváme pozor. Současně se startem prvních prací vytvoříme bezpečné spojení do Vašeho informačního systému. Dále zprovozníme šifrované připojení pomocí SSL standardu. Podle Vašich požadavků nastavíme různá omezení uživatelského přístupu pomocí certifikátů a vzdálené správy.

3. Vytvoření aplikace

Návrh uživatelského prostředí 

Než začneme „stavět“ samotnou Nástěnku, představíme Vám náš návrh, který vychází z Vašich požadavků. Všechny práce na uživatelském rozhraní začínají až po vzájemném odsouhlasení.

Vytvoření samotné aplikace 

Dle návrhu vytvoříme aplikaci, která bude přesně podle Vašeho zadání a představ. Tato aplikace je unikátní v tom, že zahrnuje všechny prvky, které Vy doopravdy chcete. Nástěnka je jedinečná v tom, že Vám nenabízí žádné typizované kompromisy!

Testování a odladění 

Téměř hotová Firemní nástěnka si v konečné fázi zaslouží pár týdnů testování. Z našich zkušeností doporučujeme vybrat mezi Vašimi zaměstnanci několik beta testerů, kteří se budou podílet na odladění aplikace. Má to tu výhodu, že připomínky přichází přímo od zaměstnanců a tudíž si Nástěnku jako nástroj lépe oblíbí.
priprava

4. Snadné používání

pouzivani

Zaškolení uživatelů 

Ačkoliv Nástěnka není žádný složitý nástroj, doporučujeme před prvním používáním věnovat alespoň minimální čas zaškolení uživatelů. Protože se jedná o specifické řešení téměř na Vaše přání, mohlo by pochopení některých funkcí trvat déle. Jen dobře proškolený uživatel bude s Nástěnkou opravdu spokojený.

100% responzivní řešení 

Od začátku připravujeme Firemní nástěnku jako aplikaci, která je 100% responzivní. To znamená, že ji můžete používat i na mobilních zařízeních (tabletech, případně smartphonech) bez toho, aniž by Vás to omezovalo v činnosti a data se pro Vás stávala nečitelná a nepřehledná.

Zabezpečení koncového zařízení 

Pomůžeme Vám s výběrem bezpečného koncového zařízení, které podporuje šifrování na softwarové i hardwarové úrovni. Zároveň Vám doporučujeme využít možnosti vzdálené správy zařízení, což oceníte v případě ztráty koncového zařízení. Pro větší bezpečí nabízíme osobní certifikáty, které významně omezí přístup neoprávněných uživatelů do Nástěnky.

Líbí se Vám Nástěnka? Nebo máte otázky?

Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy ohledně Firemní nástěnky.
Máte-li zájem, nechejte na sebe kontakt a my Vám Firemní nástěnku přijedeme ukázat.

Nezávazně nám napište!